Rabu, 29 Julai 2009

Ke kuantan

Esok aku akan berangkat ke Kuantan bersama sahabat karib ku Hj Ucop dengan menaiki kereta(mobil). Sudah bersediakah aku? secara jujurnya aku tidak membuat persiapan rapi untuk ke Kejohanan Sukan TM kali ini. Secara keseluruhannya tahap pretasi aku didalam sukan bowling ini hanyalah setakat sederhana sahaja. agak merosot sedikit berbanding dulu. Namun ia tidak memberi gambaran bahawa aku akan tewas di dalam kejohanan tersebut... kerana pada diri aku terdapat spiritual yang cukup tinggi untuk itu. Dengan semangat dalaman ini, aku akan terus berjuang untuk menaikkan nama TM Selangor.. insya'allah.

Sya'ban... ermm.. amalanku agak kurang berbanding Rejab... tapi biarlah ia menjadi rahsia diri ku sendiri dengan yang maha kuasa.

Afiq semakin pintar... aku bertuah kerana dapat anak seperti Afiq..

ermmm oklah.. setakat ini aja yang aku mampu nukilkan.

wassalam.

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran