Isnin, 3 Ogos 2009

perjuangan selesai

Aku baru balik dari kuantan Pahang.Kejohanan sukan yang ditunggu-tunggu sudah selesai.
dan aku?? aku tidak dapat mempamerkan permainan terbaikku walau pun didalam training petang sebelum tu aku bermain cukup baik persis seorang juara.
Namun itu tidak dapat membuktikan bahawa aku seorang pemain terbaik kerana aku gagal mengatasi dan mengawal mentaliti ketika bermain. banyak faktor yang membuatkan aku bermain dengan teruk.Namun itu semua bukan alasan bagi menyelamatkan aku.. kerana ia telah tertulis sejak azali lagi. Bagi aku semua pemain skuad kami sudah bermain dengan baik namun mungkin 'luck' tidak ada ketika itu.

setelah aku bermain buruk sebelah malam.. aku bercakap dengan pihak pengurus kami bahawa aku tidak mahu main dalam team kerana aku telah bermain buruk ketika didalam double.
maka pemain lain diturun kan kedalam team. so tugas aku sudah selesai.
aku tidak dapat mengekalkan kejuaraan bergu dan hanya mampu mendapat tempat ke 4 sahaja.

selamat tinggal kuantan Pahang...!!!!

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran