Rabu, 8 Julai 2009

Sukan TM

Sukan TM datang lagi..

Tahun 2007 aku main bowling untuk skuad TM Selangor dan berjaya membantu skuad mendapat rank no 3 di Port Dickson N.Sembilan.
Tahun lepas 2008 aku di ajak untuk bermain dgn skuad IP... dan aku berjaya didalam selection IP dan membantu skuad IP mendapat naib juara di Lumut Perak.
Tahun ini??? prestasi aku agak menurun sikit. Didalam selection IP aku top 5 (no 5).. masih ada ruang untuk aku mewakili skuad IP sekali lagi namun....
Skuad selangor ajak aku buat selection juga disana dan aku berada di top 5 juga..(no 2).
semasa pembahagian hadiah oleh Presiden Kelab Selangor iaitu En Ismail Jumat.. aku di offer untuk terus wakili Skuad Selangor.

Maka bermulalah episod 'confuse'. hihihik
Skuad manakah yang menjadi pilihanku?

ramai dari skuad Selangor bersungguh2 ajak aku join team depa.
Skuad IP mempunyai pemain baru yang agak bagus iaitu Didi... pemain balingan 'hook'.
di samping otai2 lama spt Ucop dan Zach.. semuanya bagus bermain.

yang manakah menjadi pilihan ku??
Tahun lepas Selangor tak ada ranking. Sebab itulah mereka bersungguh2 mahu dapatkan aku main untuk skuad.
Namun aku harus ingat.. skuad Selangorlah yang telah menaikkan nama aku didalam persada bowling sukan TM.

kedua2 skuad aku layak bermain kerana tempat kerjaku berada di Kelana Jaya Selangor walaupun kelab aku adalah ibupejabat.so dua2 boleh aku menyertainya.
kedudukan aku di Selangor adalah no 2 dan di Ibupejabat adalah no 5.

aku serahkan aja pada takdir... andai selangor pilihanku.. maka pihak IP harus sedar bahawa aku main bukan kerana title...
kalau aku main untu IP.. pihak Selangor tidak perlulah berkecil hati.

pusing........

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran