Jumaat, 14 Ogos 2009

kurang sehat

sejak 2 menjak ni kesihatan aku tidak menentu.. penyakit lama aku.. migrain datang balik..
tapi yang peliknya.. sakit tidaklah seteruk dulu.. sakitnya berpusat pada ubun2 sahaja.
nak kata ilham akan sampai.. tak juga.. hanya Allah jua yang tahu... tapi ia bukanlah tanda kematian... kalau dah dapat tanda kematian.. jawabnya aku dok kat rumah jek lah.. standby malaikat datang menjemput hehehe.. tapi ini bukan tandanya.. walau bagaimana pun.. hanya Allah jua yang tahu.

kesihatan aku, mood kerja aku semuanya didalam konsensi yang tidak baik.. aku pun tak tahu kenapa... seharusnya aku boleh atasinya dengan mudah.. namun ia semakin sukar lah pula.

kepala aku dah tak macam dulu.. boleh duduk didalam keadaan pressure.tapi lah ni.. kalau kena pressure sikit.. kena push sikit.. terus jadi 'mereng' hahahaha..

didalam keadaan ini, aku lebih suka menyendirikan diri.. muhasabah diri... berkomunikasi dengan diri sendiri..

Sya'ban kian berakhir.. rhamadan kian menjelang.. apakah persiapanku nanti?
tahun lepas aku tidak terpilih menjadi tetamu Mu Ya Allah... tahun ini kemungkinan juga tidak..
walau pun di sudut hati aku masih mengharapkannya.

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran