Isnin, 23 Mac 2009

Tiara Beach

21hb March 2009, aku dapat meluangkan masa bersama anak dan isteriku untuk berlibur buat seketika di Tiara Beach Resort Port Dickson.
Betapa riang aku melihat anakku bermain air dan bola.
Disamping keluargaku, terdapa keluarga adikku bersama suaminya Wak Dol.. serta sahabat2ku yang lain iaitu keluarga Rosli dan keluarga Azizan.
Dan kebetulan ketika itu ada family days untuk syarikat Petronas.Di malam hari maka kami berkesempatan melihat 'show' artis jemputan seperti Saiful Apek,Mie Raja lawak dan Faizal Tahir.

selepas show time, aku bersama2 sahabatku duduk bermuzakarah.Biasalah bab yang terutama adalah bab makrifatullah...

Masing-masing dengan hujah bersama keyakinan didalam diri.
Alhamdulillah.. semoga kami masih lagi berada didalam landasan yang betul menuju yang khalik.

Antara sahabat2ku ini, mereka mempunyai kelebihan masing-masing.Namun ada juga yang tidak dapat mengesan kelebihan yang ada pada diri mereka.Biarlah mereka sendiri membuka pintu khazanah itu.... insya'allah satu hari nanti akan terbuka sendiri, asalkan mereka tidak putus asa meneruskan perjalanan.

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran