Isnin, 12 April 2010

bermula kerja baru

Alhamdulillah... bermulalah aku bekerja ditempat baru didalam suasana yang baru.Sebenarnya Briekfields bukanlah asing bagiku kerana sebelum ini pernah bekerja di bangunan ini.Cuma aku telah keluar dari unit IT. hampir 10 tahun aku berada di unit IT dan kini sudah sampai masanya aku mencari ruang yang baru disamping rakan-rakan baru.

Transmission juga bukanlah asing bagiku.. kerana 10 tahun dulu aku pernah bekerja di unit ini.Cuma 10 tahun dulu aku bertugas di Rasah Jaya Negeri Sembilan.
Banyak kenangan manis aku ketika berada di unit transmission Negeri sembilan.

Dan kini aku kembali didalam keluarga PCM kembali.
tak sampai seminggu disini aku telah pun punya beban kerja.kelam kelibut juga dibuatnya namun aku rasa seronok kerana adanya abang2 senior yang boleh mengajar aku.

Malam ini sahaja aku telah bekerja.Maybe balik jam 3 atau 4 pagi huhuhu..
tapi alhamdulillah.. rasa seronok.

sorrylah sebab tak sempat nak jenguk blog dan mencatatkan cerita baru.
sat gi nak pi Bangsar dan Damansara.. buat PE.

wassalam.

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran