Isnin, 19 Julai 2010

cerita ceriti

Errmm lama gak tak menaip ni hehe..

khamis 8/7/10 - aku balik lewat kerana ada doket di Menara Celcom.aku bersama liza rakan sekerja.Sampai opis ada pula doket di Brf.. huhuhu.. so balik lewat.jam 7.30 baru boleh gerak dari opis.sampai kat bawah sempat gak main pingpong layan rakan2 yg lain.lepas tu zafran ajak pi minum bersama abg zul dan amar.
lepas solat kami makan di Brickfield restoran Rubiah Suparman.
Zafran seperti biasa akan menyoal bab-bab yg berkaitan ilmu agama.cerita berkisar bab solat.
Amar dan abg zul join sama. so malam tu cerita semakin menarik..
alhamdulillah.. hidayah mungkin.

Rabu 14/7/10 - aku pi Tar buat kerja2 migration.makan di sekolah berdekatan Exchange TAR.jam 2.30pm aku muntah-muntah.. tapi tak ada tanda2 sakit perut.cuma muntah-muntah sahaja hingga mengganggu sistem jasad.balik ke BRF.. setelah muntah 3x.sampai di BRF aku still muntah2.call wife suruh datang ambil aku di opis.
dalam keta aku still muntah lagi.wife aku bawa aku ke klinik.di beri injection dan dimasukkan cecair(ubat) sebanyak 4ML.lepas injection baru aku rasa sedikit tenaga.
sampai rumah aku terus hanyut didalam tidur.

Khamis 15/7/10 - aku dapat MC kerana situasi jasadku belum pulih sepenuhnya.

Jumaat 16/7/10 - aku ambil urgent leave bagi mendapatkan rehat secukupnya.Tapi malamnya terpaksa menunaikan janiji rakan2 di medan bowling.so aku ke Endah Parade main bowling.jasadku semakin pulih.

Sabtu 17/7/10 - aku semakin pulih.main badminton untuk keluarkan peluh bersama-sama zafran,hafiez,razil,fariz dan isteri masing2.Riadah itu di sarankan Rasulullah SAW.

Ahad 18/7/10 - aku lepak kat umah.isteriku pi the Mines cari kain.Kawan sekerja aku datang utk lihat kereta wiraku. Malam jam 10.30 sedang aku layan FB.. tiba2 dpt call dari SAC.. doket lagi. terpaksalah aku turun malam ni.. dan kini jam 3.16pagi.. aku berada di opis menunggu berita dari FM.. kalau testing kami ok.. maka barulah aku boleh balik rumah. dan jam 7.30 pagi kena kembali kerja huhuhu..

Tiada ulasan:

Bila kalam berbicara ;

"Mata yang melihat namun buta penglihatannya, Telinga yang mendengar tapi tuli sebenarnya, Mulut yang berkalam mengapa bisu untuk berbicara.Inilah dia tradisi manusia yang mudah lupa asal usulnya dan tenggelam didalam kenikmatan yang sementara.." - DaengYH.

AlQuran

Listen to Quran